onsdag 13 juni 2012

......mera alster från Inzpira tävlingen

Här var den svåraste utmaningen i Inzpiras Stora tävling (enligt min mening) - vecka 3!
Kort beskrivning från Inzpiras blogg:
"Fri tolkning av veckans tema – men våra krav är att du har med följande:
Colorblocking. (Sök gärna på Google och titta på bilderna så får ni en bra idé om hur det ser ut.)
Minst fem starka färger. Inget vitt, svart eller brunt (utom möjligen i detaljer).
Minst tre utstansade/punchade detaljer."



Jag hade inte bara tre utstansade detaljer utan alla rutorna är utstansade från en frimärkes dies , jag hade en idé när jag började men resulatet blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men dock blev det ett bidrag!

1 kommentar:

  1. Vilken svårt utmaning, men du har ju fått till det galant!! Läckert med de många färgerna och fiffigt med "rutorna" som ser ut att liksom flyta runt. Imponerande arbete, men jag är ju inte förvånad när det är du som har varit i farten :) Fotot är bedårande söt, vilken solstråle!

    Ha en härlig kväll, kram!

    SvaraRadera