söndag 22 november 2009

Julinspiration i form av tändsticksaskar!

Har gjort ett gäng med tändsticksaskar i lite olika utförande. Första asken är mönsterpapper från Making Memories. Asken går att öppna och i innuti har jag stämplat med Grunge Collection från Stempelglede och klippt ut ett hål. Jag hade tänkt sätta dit lite OH-papper men det får bli sen.



Här har jag "maskat" lucce-gossen" från Octoberstamp och embossat en Inkidostämpel med jultext i botten. Har sedan färgat in med lite distressdynor.....jättekul teknik! Satte en nyckelbrads som låsning till asken. Går att öppna precis som översta asken.


Här är det dags för en liten aks med min favorit - julstämpel i år. Tomten från LadyBug and Frinds. Har bara färglagt den och satt på en liten mindre ask än de andra. Chalkat runt kanterna och så var det klart!

Nu har jag också äntligen gjort klart min julkalender.....bara det blir lite bättre väder så ska här fotas!








1 kommentar: