onsdag 19 augusti 2009

En katt i alperna

Äntligen så har jag fått till en liten LO. Kortet på katten är tagit högt uppe vid en "hytte" i alperna. Vi stannade där för att vila oss och äta lite innan vi fortsatte ytterligare en bit upp. Hur katten kom dit vet jag ej, men den har då inte gått själv då vi var tvungen att ta linbanan för att komma upp.




Har gått loss med glimmermist på minirosorna och färgat dem grön, brun och orange för att matcha övriga blommor från Prima. Mönsterpapper är från Pink Paislee som jag "knycklat" ihop och chalkat lite på. Vykortet är från underbara Collage Press som är mitt nya favoritpapper...
Nä nu ska jag se om jag kan få till lite mera pyssel.......efter att jag sprungit en runda! Måste motionera bort den blåbärspajen som jag ätit i tre dagar nu (mycket blåbär och dubbel sats av smulpaj)!

2 kommentarer:

  1. Fint kort. Gott med paj. Var ute och plockade lite blåbär i lördags.

    SvaraRadera
  2. Kul med en uppdatering! Snygg LO! Gillar vykortet med journalingen skarpt! :D Tänk att det "gömde" sig en kisse där uppe?! Hehe.. Vi ses!

    SvaraRadera